2021-12-16
Huski Beställning #2

Nu har vi landat med vår första beställning av Huski Kläder.

Det har kommit en del frågor om det kommer bli någon kompletteringsbeställning. Det tycker vi att vi försöker oss på.

Det finns en pdf-fil med vår klubbkatalog. Där har vi försökt uppdaterat layout på plaggen samt priserna.
Kan meddela att jackor och byxor motsvara storlek ganska väl, men tröjorna är något mindre, så där ska man nog överväga att gå upp en storlek.

Det kommer inte gå att garantera tillgång på alla plagg och storlekar då Huski önskade att man gjorde sin beställning i somras, men självklart har dom extra på lager, men som sagt vi kan inte garantera att allt finns i lager. Men vi beställer det ni önskar så får vi se vad de kan leverera.

Ju tidigare vi kan skicka nästa beställning desto större är chansen att de har det vi önskar.
Så vi ser gärna att ni har meddelat oss vad ni önskar beställa redan onsdag den 22 dec. Så får vi iväg beställningen innan jul.

Om ni är intresserade av katalogen och inte får fram den via länken ber vi er mejla till kumlaskidforeningalpint@gmail.com så mejlar vi den till dig.

Mejla din beställning till: kumlaskidforeningalpint@gmail.com

Länk till katalogen